Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Saturday, February 26, 2011

working again..

Salam semua..  My first day at work..  Agk kelam kabut sket hari ni. Mujur la abh aku tak kejan nak kuar awl tadi. Klo tk mesti aku dh serabai habes..  Sempat jugak la tempek-tempek kt muka sket tadi. Huhu. Bermula blk la rutin cuti aku..  Mulai hari ni aku person in charge kt sini ye..  So ape-ape hal sila rujuk dgn aku ok..  (poyo giler..).. Mulai hari ni jugak aku akan pastikan takde lagi sawang-sawang bergantungan kat blog ni.. haishh.. Lame nye tk jenguk kamu, bloogg..  Sampah dah bersepah-sepah ni.. Huhu.. (dh start nak merepek m.cik ni..)

Ekceli aku terharu gak la bila aku cuma sempat jenguk blog tanpa dapat hupdate tapi tengok-tengok follower aku still jugak bertambah..  Terima kasih utk semua kecuali si Domo Scha a.k.a Kak Limah tu ye.. Huhu.. Nak cite sket ni. First day masuk keje blk kelam kabut aku dibuat nye..  Sbb kitorang dah pindah premis baru (ayt biar gempak bai..). So, aku cam tak biasa sangat la dgn tempat baru ni. Tetiba jadi blurr cam tak penah keje lak. Nak scan mende pond ah kene abah tunjukkan dari awal. Oh tidak!! Dah la kau.. poyo je.. Macam ko sorang je yg keje cuti nih.. dushh sebijik kat muka aku..

Hari ni takde mende menarik lagi aku nak kongsi. Just nak canang mende kat atas tu la. Weh.. 6 bulan aku kene terperap kat sini. Tolong aku.. Tapi takpe.. Rancangan tuk pegi holiday tetap akan diteruskan. Hehe. Domo Scha, apa komen kamu pasal p.cik tu? Huhu. Malu la I..

Sape-sape yg ada tinggal jejak kat blog aku tp aku tak jejak blk tu sory ye.. Aku akan balas jejak-jejak korang sekarang jugak. Agar takde lagi jejak yg tertinggal. Huhu. Cah.. Aku nak peromot kamu nih.. Huhu.. Kepada sape-sape yang berminat and selalu jenguk blog aku ni sila-sila la jenguk si domo scha tu ye. Beliau tu blogger baru. Baru ke Cah? Ok, kawan-kawan, sekian, terima kasih.

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers