Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Monday, February 28, 2011

tired

salam semua.. still got nothing to share. just wanna tell u guys what I've done this few days. sincerely, there's nothing to be proud of. life aku just berjalan macam biasa. bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, berus kaki.. lalala~ lepas tu korek-korek periuk kat dapo angkat tudung salji, then melantak.. lepas tu merempit pegi keje.. weehhuuuu..~ seronok woo naek moto pepagi..

then, sampai tempat kije kemas-kemas apa yang patut. set up yesterday's account and start teaching. sementara my students tengah buat apa yang aku ajar, turun bawah cari nasi lemak dua bungkus. lepas tu melantak lagi. then continue with the lesson till 11.30 and then again lepakking..

then, dalam pukul 12.30 - 14.00 turun bawah cari nasi then melantak untuk kesekian kali nye. lepas tu sambung kije kejap and solat. pukul 2.30 petang, start mengajar kelas sesi petang till 4.30. but still ada some students yang memang degil tak tau datang tepat masa. abes kelas petang cari goreng pisang RM3.00 then makan lagi. lepas tu, sambung keje yang bertangguh.

dalam pukul 6.30 petang bersedia untuk halau semua customer keluar (ko jangan la melampau sangat.. bagitau dorang je aku nak balik dah..) then kemas-kemas sket pastu merempit lagi. biasanya, aku akan sampai rumah dekat pukul 7 jugak le. lepak-lepak ngan my mom jap pahtu mandi, solat and jeng.. jeng.. jeng.. korek periuk.. yahhooo... i like being home..

lepas isyak tengok adik-adik buat kije sekolah, marah sape yang malas, piat telinga sikit lepas tu kejan dorang tido. bila dorang dah tido je.. jeng.. jeng.. jeng.. it's time to reka-reki resepi.. wakakaka.. buncit-buncit.. memang tu la keje aku kalau dok kat rumah. walaupun jam dah pukul 12.30 malam pon still jugak nak jenguk dapur. haishh.. ape kamu cakap? buncit? berat aku baru 42 kg tau! sumpah tak tipu.. tengok badan la weh. kene tolak ujung jari pon tersenget jadi nye. tapi itulah realiti. huhuhu. ok, entry kali ni agak ntah-hape-hape. sekarang aku nak siap and balik cari periuk.. babai semua...

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers