Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Tuesday, February 8, 2011

lame nye...

salam semua.. lama betul tak jenguk blog ni ye. memang betul-betul mogok laptop la aku nih. bukan ape.. sejak aku dh siapkan assignment *** ari tu memang aku bertekad tak nak bukak laptop. kecuali ada hal penting. huhu. memang berkesan la. lepas cuti CNY aku balik umah sedara and tak bawak laptop. lagi la tak sempat nak update ape-ape.

tapi life aku setakat nih still berjalan macam biasa. cuma migrain aku je la cam makin teruk lagi. fuuhh.. sebab tu la aku mogok laptop. tapi yang menyakitkan hati nye.. bila dah submit assignment yang buat aku bertapa depan laptop and kene migrain 3 hari 3 malam tuh.. lecturer aku boleh bagi markah based on how we explain about it. WTH! aku taip penat-penat. search sana search sini. godek buku tu bukak buku nih. bersengkang mata tatap laptop and habis sebotol ubat migrain aku telan.. sesedap rasa je dia bagi markah ikut apa yg aku cakap. baik tak payah taip and bagai. tapi apa yang pasti lecturer tu sangat bias and pilih bulu. and I will never like him. suka hati la korang nak cakap ape..

ok tutup cite pasal tuh.. nak cite apa lg ek? ok.. just nk ckp.. aku rindu kt JACOB! huhu.. ntah la. makin buntu nak update blog ni. aku still bertungkus lumus siapkan assignment nih. maklum la..dh dekat nk final kn.. tk lame lg nak exam. so, makin lame kot aku tak kan update blog. tunggu aku cuti dulu  ek. nanti aku kongsi ngan korang macam-macam ye.. ok, ada orang dah jeling aku sebab assignment banyak tak siap g neh. ok!ok! aku buat sekarang.. jumpe lagi nnt. babai..

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers