Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Sunday, January 23, 2011

Setelah sekian lama...

salam semua.. dah lama aku tk bebel-bebel nih. memang aku blurr giler nak cite ape kat korang-korang semua nih. so, kali ni aku nak bebel je. semenjak dua menjak ni memang aku malas je update. kalo ada pon join segmen En. Ben  atau pun something yg cmtu la kan. bukan ape..  kalo aku merepek-merepek kat sini takut korang tak nak bace pulak. tapi hari ni aku nak merepek jugak. kalo korang tak nak bace maap la ek..

ekceli aku busy giler la dengan assignment nih. aku ada lagi dua assignment nak kene submit dis week. satu kene anto esok, and satu g lusa pulek. sebenar nye tak busy mane pon. tapi aku yg suka buat-buat busy. bila nak bukak laptop je idea hilang. that's why kije aku tak siap-siap. huhu pahtu tenung laptop lame-lame cari idea kepala pon mula la berdenyut. haiiisshh.. kacau betul. azam nak bangun awal sokmo pon tak lepas sebab asek tido lambat je. dah tido lambat memang la bangun lambat kan.. haa.. sape nak kate aku teruk?? meh sini nak korek idung tu pakai jari korang sendiri.. huhu.

and ekceli yg kedua aku tak sabar nak tunggu next week nih. yes.. boleh celebrate besday. nak demand sket minggu depan nih. siap sedia la ekau dengan duit yg banyak wahai MKD. muahahahaha... (gelak keji) kasi pelempang kat dahi sekali *panggg!!!* adoii... padan muka aku.

ekceli yg ketiga kan aku jeles la tengok blog org santek2. aku nak jugak tuka header n tuka background seme. tapi rasa cam tak sempat je lagi nak belek-belek itu semua. korang ade idea tk nak ubah bagi jadi camne pulok? bagi la sikit. ha.. ha.. apa dia? jgn la ckp dalam hati. i tak denga la.. 

lagi nak tulis ekceli ape ek? haa.. ekceli aku tengah penin ngan assignment nih. nape tak siap-siap lagi nih? tolon.. esok nak kene submit.. nak g print pukul berapa pon tak tau la.. ok la korang. da takde ekceli lagi dah. aku nak sambung kije. korang boleh sambung bace blog lain pulak ek. thanks sbb sudi bace bebelan and repekan aku nih. sampai ketemu lagi.. babai..


No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers