Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Tuesday, January 11, 2011

Selera yg menggila

salam semua. hari ni dan semalam dan mungkin jugak esok, selera aku bertambah dengan dasyat nye. tapi aku perasan jugak dua tiga dorm mate pon same. tengah malam pakat-pakat cari makanan. giler lah.

menu aku untuk malam ni saje. tadi dalam kul 7 aku makan nasi goreng cili padi macam kat bawah ni, dengan jus epal macam kat bawah ni dan jugak air mangga jugak macam kat bawah ni. lepas tu aku makan hampir suku jugak la nasi goreng sorang membe dorm ni punye.

nasi goreng cili padi

air mangga


jus epal

nasi goreng paprik

lepas tu nak dijadikan cite, balik dari CFS got talent tadi tu nampak aishah, junior dlm bilik aku tengah makan benda-benda ni.

Koteaw kungfu

korang pon tau ni mende ape kan? tk tau aku sekeh kapla..

then dia ajak aku join. tapi aku yg tengah shy-shy cat ni tak nak la makan pon. sebenar nye aku tak suke mende yg ada kuah putih tu. huhu. teruks nye describe makanan gitu.. tapi demi tak mengecikkan hati si Aishah, aku makan jugak la carrot sekeping. phtu isi kepala kelapa tu memang aku yang punye. huhu.

disebabkan peurt yg tak paham erti kenyang ni, lima belas minit kemudian aku bancuh bende paket hijau ni then cicah tu.. yg wane oren-oren tu. mabeles woo.. tengah-tengah malam gini. sangat peeling. lepas ni aku nak tengok berat aku boleh naik berapa kilo bulan ni. biasa nye naik sekilo je dlm masa sebulan atau dua. maintain la naik-naik gitu tuk 2 3 bulan. lepas tu turun mendadak sampai tinggal 40 again. tak paham la aku.

milo yg mebeles gilah..

cecah teh o ais sedap ni tau..


tapi tak kisah la kalo takmo naik pon. yg penting gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati. sikalang wa punye perut sudah full, dah ada tenaga nak tarik selimut. so.. kita tidur dulu. huhu. gdnite seme.. sebelum tu. gambo-gambo tu seme ehsan mak cik google again. tak leh la aku nak tangkap gambar ape yg aku makan. coz charger kemra kene sembunyi sebab aku tak register electric item tu. minggu ni n minggu depan ada sport check. huhu. lailah sai'dah semua.. ilal liqa'..

4 comments:

ika~~ said...

kuey teow kungfu and just epal pls!
hehe.

Emma said...

lame xnmpk k.ika..
huhu..
suke ek koteaw kungfu tuh?

yana said...

huhu..sdap'ny air mangga 2..
i like eat!!

Emma said...

yana: huhu..p.cik google bg tu..

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers