Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Wednesday, December 8, 2010

Sy semakin tenang..

Sy semakin tenang.. semakin tenang.. dan semakin tenang.. Sebelum aku start bebel nk bgtau siap-siap la yg entry ni berbaur kebengangan. Sekian, harap maklum. Hari ni aku exam subjek Adab Nusus for mid-term. So far, aku boleh jawab la.. Cuma maybe ada sket kot yg kantoi.. Tapi tu bkn masalah nye skrg.. Hah! Aku geram sangat-sangat..... Apa?? Nape aku bengang? Ni sebab nye..




Hehe... takde la.. Sebenar nye camni. Rasa macam terbakar je hati dan sanubari nih hari ni. Nape la sebab satu kumpulan je semua orang kene effect. Lecturer BAR memang camtu ke ek? Ni dah kali kedua la aku kena camni. Sem lepas pon macam ni. Access student lain berdasarkan 2 3 student dalam level yang sama. Mana adil gitu. Mentang-mentang la dorang lebih berkuasa. Menyampah nye.. Tapi takpe.. Aku Boleh!!! Soba je la hai..

Tapi takpe.. aku boleh buat! Walaupun second due hari Jumaat ni and hari Jumaat ni jugak aku ada exam Balaghah. Aku kan BOLEH!!! And you know what??? Dalam dok bebel-bebel ni pun aku dah siap catit dah cerita yang bakal aku translate untuk kali kedua. Haiyyoo.. Nasib la aku ni ada la jugak pengalaman translate-translate neh. Tapi kecewa jugak la. Sebab cara lect aku cakap tadi macam kitorang pandang ringan assignment nih. Sebab nye kitorang pilih tajuk yang sama dengan budak laki yang buat sambil lewa tuh. Ini sangat tidak adil (meraung sambil hentak-hentak kaki kat lantai... *comel tak agak-agak?) Kitorang punye la beria giler nak siapkan mende tu. Kalo tak boleh amek cite tu bagitau la awal-awal. Ni cakap أي قصة من الخطبة haaa.. memang aku marah la ni..

Tapi takpe.. aku boleh buat! Tunggu la nnt bila sampai turn aku ngajo anak dia pulak... aku nak bagi dia nangis sampai guling-guling atas jalan tar (mmg aku dah aim ni.. huhu). Huh! aku tak la sekejam tu. Haiii... sabo je la hati.. Nak tgk muka aku bengan tk?? Nak tak?? mesti korang tringin giler kn.. Ha.. kali ni aku bg spesel punya kt korang..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Haa.. ni lah dia nye.. hehehe.. Apa?? Bukan ek?? Ok.. ok.. kali ni serius.. Aku yg ni la..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


CAKKK!!!! Haa.. mcm ni comel sikit kan.. huhuhu.. Mana boleh tunjuk maa.. spesel woo muka aku time marah.. Mana leh tunjuk.. Tapi lebih kurang cam yg first tu la.. Tapi jugak lebih tambah mcm yg 2nd ni la.. Hahaha.. Paham?? Orang selalu ckp aku ni serius kn?? Padahal tak la.. Muka aku je yg suka tk nak manis mcm tuan dia. Bukan salah aku pun.. tu kira involuntary action la kn.. kn.. kn??

Ok, sebelum sy menjadi semakin gila, molek lah kiranya sy berundur diri dulu ya.. Dan terbukti la.. dgn merepek camni hilang dah marah aku. Hehehe. فالله خير حافظا. Goodnite!!

P/s: Sy mmg gila sedikit mlm ni. Teruja dgn spec baru ni. Ia buat sy semakin cantik. Hehe. Tp terasa biul sekejap memakainya.. Walopun power nye same je ngn lens aku. Huhu. What ever! Udah..udah.. jgn lyn aku lg... Pegi tido!!! Pic-pic tu sbnr nye sumbangan ikhlas p.cik google again la...

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers