Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Thursday, December 9, 2010

PERHATIAN.. KAMI BLOGGER BARU!!!

Salam semua.. masa aku jalan-jalan sani-sini tu kan. Aku terjumpa la mende ni. Macam menarik. So, terasa diri ini nak join. Ekceli ni first time aku join mende camni ni untuk belog baru aku ni la. Contest ni aku jumpa kat blog membe aku. Then, aku terus menjejak kn kaki ke Tuan-Punya-Contest ni (contest ke?). Ok, camni cara nye.. Senang je cara nye sebab boleh buat sambil makan-makan marshmallow macam yg aku tgh buat sekarang ni.. emmm.. yummmyy!!!!


Ok, kita straight to the topic je ye.. Step nye begini..


Firstly, korang mesti letak header si Shahazarin ni dan link kn ke post dia.. cmni..



Ok, aku dah buat. Tiru macam aku yer.. Next step, letak tajuk PERHATIAN...  KAMI BLOGGER BARU!!! sebijik cam yg aku buat tuh.. Ok, dah settle.

Next, letak header atau widget blog anda jika ada. Aku punya yg ni ye.. huhuhu

Ok, siap...

Seterus nye, jawab soalan berikut yg semesti nye tak kan sesusah soalan Balaghah mahupun CCT (aku agak je la..)

Kenapa nak join segmen nie? Jawapan nye ialah...

Saya sebenar nye suka-suka je nk menggedik. Tapi mana la tau boleh tambah traffic kn.. kn.. kn.. So, join la jugak korang-korang yg baru buat belog ni ye..

And lastly, tinggalkan url entri anda di entri ini .. Please knock here sekali je tau utk capaian yg lebih pantas. Pun sy akn buat kejap lg ye..

Ok, itu saje. Sy dh join. Anda bila lagi? (Ayat promoter tk bertauliah..) Sape nak join please knock here ye.

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers