Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Monday, December 6, 2010

Selamat Tahun Baru

Salam semua. Salam Maal Hijrah. Haa.. macam mana hari ni? Dah baca ke doa awal and akhir tahun tadi? Maap la ye sbb blog ni dah setat naik sawang. Aku busy sket la minggu ni. Dalam minggu nak exam Mid-term ni la aku nak kene siapkan assigment yang melambak-lambak. Hampir semua subjek aku dapat 2 3 kije. So, aku kene manage time aku betul-betul la kan. Tp as usual, aku gagal manage time aku. Bukti nye.. dalam kalut-kalut ni aku nak jugak cuci-cuci sawang kat sini.

Sebenar nye aku nak lepaskan frust tak dapat join wedding cousin aku. Sedih woo.. Takde org nak jemput aku. Sume busy ngan part masing-masing. Aku pulak malas nak memanjat KTM. Ye la.. dah dua hari berturut-turut aku melabur duit. So, cam pikir banyak kali jugak la nak pegi sendiri tu. Uwaaa.. sedih.. sedih..

Sebenar nye wedding tu was yesterday dekat Masjid Wilayah, KL. So, hari ni la baru aku dapat hapdet pasal cite ni. Sebab nye hari ni baru aku dapat gambo-gambo nye. Rasa macam jeles-giler-and-nak-kawen-jugak-cepatcepat jeee....... Abah.... Nak kawen!!! (emo pulokk..) Ok, stop meraban.. moh kita belek gambo-gambo yg for sure takde muka aku nih..


Sehari sebelum kejadian.. sepatut nye aku ada kat situ.. tp nk buat cemana..



My dearest cousin n my bestie.. ni adik pengantin ye.. jgn salah paham



Pengantin laki pun nak pakai inai jugak ye.. harap maklum..


Sibuk wt persiapan punye pasal.. pengantin ni lambat dapat makan nye..


Haa... ni la tempat kejadian..


Saat nye telah tiba.. berdebar nih...


Steady je muka K.Ina ni walopun nga kecut.. dh nk jadi bini orang..

Sebahagian dari hantaran


Setelah sah diijab kabulkan..... xsabar nk tunggu saat aku cmni pulak.. huhu..


Pasangan pengantin.. bagai pinang dibelah berapa ye???

   
Bersama ibu bapa masing-masing...
Ha.. akhirnya bersatu jugak pasangan yang memang dah lama gila bercinta nih. Aku tak la rapat sangat dengan pengantin ni.. tapi aku rapat ngn adik dia. Pengantin pompuan adalah seorang doktor ye.. tapi baru je la jd doktor nye.. Dorang start couple masa Kak Ina nih mula-mula sampai kat Indon utk blaja Medic tuh. Ha.. korang kira la dah bape lame dorang bercintan-cintun.. And suami dia tu mmg orang Indon ye..

Ok lah ye.. habeh dah citer.. Kepada Kak Ina and Nadh, orang mintak maap sebab tak dapat hadir. Thanks for the picture.. Aku nak siapkan assignment pahtu tido.. Yayyyyy!!!!! Babai.



No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers