Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Saturday, December 11, 2010

Entry berbau masam

Selamat pagi semua.. entry ni ditulis seawal 9 pg lebih-lebih sket tau..klo korg tgk tjuk tu then geli nak bace.. dah g maen jauh-jauh. Huhu. Nape aku letak tajuk sebegitu? Sebab nye pagi ni semangat gila aku nak hapdet belog. And pengakuan jujur lagi ikhlas suci tulus murni.. Aku tak mandi lg ni. Bangun-bangun je lap-lap sket air liur basi *siyes annoying ko ni*, mesej-mesej jp ngn sorg membe, lepas tu terus rasa semangat berkobar-kobar mcm bendera Malaysia kt tugu negara tuh *mepek je budak ni pagi-pagi ni..ada lg ke mende tu ek?* nak hapdet belog ni.

Cerita nye begini.. Pada suatu hari sang kancil berjalan-jalan di tengah hutan.. tayyibb... Haha. Tu bukan cite nye. Ekceli aku tak de ape pon nak cite. Just tetiba rasa nak mencarut merepek je. Hari seme budak bilik aku ada paper Introduction to Islamic Revealed Knowledge exam. So, tinggal lah aku dgn sorg Incik yg tengah sedap tido lg tu. Aku ni kan pelajar yg cemerlang.. tiap-tiap pagi aku mesti bangun awal utk stadi *ok itu tipu*. So, malam tadi aku plan nak tido lama-lama a.k.a nk bangun lambat pagi ni coz bilik kompom sunyi. Tp disebab kn kecermelangan aku sblm ni u aku tk berjaya. Akibat nye, muncul la satu entry merepek utk pagi ni.

Tadi kn.. masa aku dok guling-guling cuba nak luput kn kecermelangan aku utk pagi ni, aku tiba-tiba teringat satu bende ni... Ha... ce teka apa dia? Jeng... jeng... jeng...



Tadaaaa... oh my.. lame gile aku tak sentap benda alah ni.. Kenal kn tu ape? Sape ckp tk, aku nk cop muka dia dgn kuali yg letak mende tu time baru-baru anto kt meja tuh. Last time aku mkn mende tuh masa date ngn Mr. Crab sy dekat Village Mall. Korg pk sendiri la Village Mall tu kt mane ye.. Utk yg tau.. tahniah diucapkan! Masa tu Mr. Crab culik aku dr sorg membe then bwk aku pegi situ. Biasa nye.. klo aku mkn mende alah ni kt Nilai, sup yg dia bg ialah mushroom soup.. cmni..


Haa.. mende ni aku tak gemor sket. Tp sebelum aku pas kt org len aku cedok gk la sesdudu dua kn.. Huhu.. Nak dijadikan cite masa kat VM tu bila sampai je sup nye, bila aku senduk sket masuk mulut rasa sup ayam. So, aku pun bantai la dgn lahap nye. Mr. Crab pun rs heran the dia ckp..

"Bukan U tak suke mushroom soup ke?"

Then, aku jwb "Ini Chicken soup la U".



Tp time tu chicken soup dia mmg rasa cm lain sket la. Ada gak sikit rs mushroom. So, kitorang berbalah la.. Dgn muka penuh tak puas hati, Mr. Crab pun panggil sorg pelayan situ then tanya.

"Dik, ni chicken soup ke mushroom?"

And guess apa budak tu jawab? Hahaha.. ternyata kemenangan di pihak aku.

"Chicken soup bang.." *cm nk lempang je budak tu panggil Mr. Crab aku tu abg... bila pulak jd abg dia... o_o*


Pastu, aku pun bantai la gelak kat Mr. Crab. Sah lah deria rasa kamu ada masalah. Then dia dgn marah nye telah menyepit sy dgn penyepit nye yg sgt tajam. Hahahaha. Siyes rindu.. 0_0 Tapi disebabkn hari tu hubungan aku ngn sorg bestie ni terenggang jp. Mcm sedih pun ada. Dia ckp aku lg penting kn Mr. Crab dr kengkawan. Yg dia p hangkut penuh satu Viva tu wtpe. Dh janji nk enjoy berempat je.. Memang la kau lari. Semput kot dlm kete tuh. Bek aku nek kete yg lg besar luas dan selesa then dapat makan free.. Muaahahahahaha *gelak jahat*


Tapi apa-apa pun aku syg dua-dua skali. Cuma aku tak paham nape kawan aku sorg ni tak ber'acting' begitu. Adakah beliau dilanda ke'jelous'an? Ok, aku nak p mandi n nak cari makan jap. Dah bergendang-gendut tali kecapi dh perut aku nih. Nanti aku cite carut karut lagi ek.. huhu. Babai korang...

P/S: Nak tau apa itu Village Mall sila ketuk sini sekali. Lama gila nak dapt siap kn satu entry ek..

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers