Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Saturday, December 11, 2010

Panaaaassssssssss!!!!!!!!!!!!

Arghhh.. aku geram.. baru tadi buat entry happy-happy skrg dh sakit hati. Geram betul la.. Nama je islamic banking. Tapi menipu jugak. Masa aku g cocok duit td tengok-tengok tinggal RM558.80. How could it be. Last skali aku kuar ada RM758.80 lagi. Aduhhh.. kalo tau nak ilang baek aku bwk kuar je banyak shoping selendang ke baju ke banyak-banyak kat festival i-care semalam tuh. Huh! Sial betul la.. Aku bengang!!!!!!!!!!!! Menyesal giler aku jimat-jimat nak save duit tu.. Rasa mcm nk mencarut je.. Meh nak tunjuk sket muka bengang!!


Ready ekk..

1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 Cakkkk!!!!!!!


Ok lah.. nak mengamuk dlm mimpi.. Babai!! Mmg cilake betul la.....

2 comments:

Unknown said...

One of the truly best blog..

www.fdausamad.blogspot.com

Baca 3-4 entry lepas tu mesti jadi ketagih!

i m not kidding..blog brader ni memang awesome!

Emma said...

thanks..
dh bace dah..
btl mcm u kate..

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers