Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Saturday, December 18, 2010

Blog larian

Masa aku jalan-jalan blogwalking tadi aku terjumpa entry pasal bloglarian neh. Blog ni bertujuan utk memudahkan korang ber'blogwalking' la. Sebab banyak giler list-list blog yg dah join kat situ. And senang je korang nak capai ke blog-blog berikut. Nak tau lebih lanjut boleh la terjah blog tersebut. Ketuk sini sekali.

Untuk join bloglarian ni pulak, korang tiru macam aku ok. Mula-mula letak header nih and link kan ke http://bloglarian.blogspot.com

Ok, siap.

Lepas tu korang cite la sikit kenapa korang suka ber'blogwalking' dalam 30 perkataan.

Aku suka blogwalking kerana aku ni baru lagi dalam dunia blog-berblog ni. So, apa yg aku tahu dari blogger-blogger yg dah lama, kalau nak ramai follower @ nak traffic blog korang jam kene la blogwalking lalu. Selain tu boleh jugak dapat ramai kawan. Boleh jugak cilok-cilok sket idea nak customize blog dari blog orang lain. Huhu. Cukup tak 30 perkataan? Cukup tak? Cukup tak?

Then, korang kene follow bloglarian macam aku buat ni. Tunjuk bukti sikit..



Haa... lepas tu korang kene tag 3 orang kawan atau lebih. Sape ye yg aku nak tag.. Ok..

- Mar

Then, kena la bagitau mereka-mereka ni yg korang dah tag mereka. Boleh tinggalkan mesej kat komen entry dorang ok! 

Pastu link kan entry anda ke sini.

Untuk makluman semua, senarai para peserta akan di'list'kan di bloglarian mengikut urutan. Aku tak sure la urutan yg cemane. And buat masa ni takde tarikh tutup untuk join segmen ni ye..

Sekian, terima kasih.




No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers