Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Sunday, December 19, 2010

Candid itu cun la...

Tadi masa aku blogwalking sementara tunggu makcik-makcik ni bersiap utk g mkn, aku ternampak la contest best nih. Nama contest ni, macam yg dekat tajuk entry aku la.. "Candid itu cun la.." Contest ni dianjurkan oleh cik dillaadilla yg cun melecun tuh. Ok, sekarang aku nak state kan syarat-syarat nye ye..



1. Terbuka kepada semua blogger, tak kira laki ke pompuan. Utk makluman, aku pompuan yee.. huhu.

2. Copy banner contest beliau, tepek kan kat entry ni macam yg aku buat tuh. *klik banner utk join contest nih*

3. Terpulang kat korang sama ada nak jadi follower atau tak. Takde paksaan. Tapi bagi aku bek jadi follower beliau. Kalau tak nanti camne nak tau perkembangan contest. Ye tak? Aku dah buat ok.

4. Nanti dah siap macam biasa la.. tepek kan korang punye url entry ni kat comment form beliau.

5. Tag kan 3 orang rakan. Aku nak tag membe yg biasa aku tag la..

Mar



Ok, ini memang betul-betul candid ye. Muka-muka suci orang bangun qiamullail. Kitorang bangun kul 4 pagi tau. Pahtu kene tunggu makanan sampai. Time ni kitorang jadi committee utk satu program nih. Memang mengantuk giler la kan... Bila tengok balik gambar ni macam tak cantik je. Tapi 'candid itu cun kan? kan? kan?' Hehe..



2 comments:

dilla adilla said...

cik emma... tq sudi join... gambar candid yg comel... teringat mase skolah2 dlu... heheh

Emma said...

@dilla

ahahah.. welcome... tp tu bkn program sekolah tau..

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers