Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Saturday, April 2, 2011

[GAMBAR] Bila bini curang

Assalamualaikum semua.. Sekarang ni macam-macam cerita pasal rumah tangga kan? Tapi kes cerai berai artis aku rasa kurang dah kot. Yang banyak nye suami pukul isteri, isteri tak hormat suami and macam-macam lagi la.. So, kat sini aku nak revel satu pasangan yang curang nih. Gambar ni aku ciplak dari PC Tuan Abah. Dia cilok kat mane aku pon tatau.



So, kepada para wanita, perempuan, bini-bini kat luar sana. Jangan curang kat luar sana tau. Sian kat suami penat-penat cari nafkah. Hehehe. Juz nak merepek di petang hari. Otak dah biul sikit nih.













3 comments:

D i n said...

gambar tu lawak :D ha3
ayam+ayam=gajah?? O^O

Emma said...

din; tu makne nye ayam tu skandal ngan gajah..
agk2 boleh tak cmtu?
huhuhu

Fariha Ismail said...

hye dear...
i dh follow ur blog..
i still new lg, hopefully u dpt follow my blog too... http://storyofyoungladies.blogspot.com/

still bru lg.. hope dpt tunjuk ajar u.. thank

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers