Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Wednesday, April 6, 2011

Apa yg salah dalam gambar ni?

Assalamualaikum semua.. hari ni macam takde mood nak buat keje. Haishh.. tolong la bersemangat sket. Nak beli semangat sekilo boleh tak? Kat mane ade jual ek?

Sila abaikan intro merepek tuh. Ok, Pagi-pagi ni aku nak ajak korang asah-asah sket minda. Jom kita belek dua gambar ni, pastu sila bagitau aku apa yg tak kena ngan gambar ni ok..



Kesalahan dlm gambar ni jelas la jugak. Tapi dalam yg lagi satu nih...



Ce mekeme-mekeme sume bagitau aku, apa yg tak kene dlm gambo nih..

4 comments:

AliaJustea said...

gamabr first tu..pose sebenar dgn kat kmer tu lain! HAHA.. edit sgt....

Emma said...

hehehe..
ade lg yg lain nye..

AliaJustea said...

gmbr pompuan yg da kurus dgn baju biru tu same kan?

Emma said...

alia; wah.. xputus asa nih.. tak same la.. yg baju biru tu jennifer aniston klo xsilap

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers