Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Sunday, March 27, 2011

Entry tekejut..

Assalamualaikum semua.. hari ni aku agak busy la. Sebab tu tak dapat nak membebel panjang. Student ku sangat ramai lah ini hari. Entry yg ditaip ni pun tertangguh bape jam dah. Aku just nak share something je kat sini.

Finally, setelah menunggu sekian lama. Follower aku genap jugak 100. Ala.. aku tau la ramai lagi yg lagi ramai bejuta-juta-juta melon follower dari aku. Tapi korang tumpang la bangga ngan aku sama ok. Sebab aku ni malas nak tinggal jejak ataupun komen entry org bila blogwalking. So, memang patut la follower baru nak cecah 100. Tapi aku nak dulik.. Nak kepoci gak kat korang..

Ni dia follower aku yg ke-100. 

Nama dia Kimchisu. Huhu. Tu yg dia tulis kat profile dia la.. So, kepada cik Kimchisu, sila send detail berikut ke e-mail saya ok. dyea13@gmail.com

Nama Penuh
Alamat
No. Tel

Ni la rupa blog beliaw yg aku da prtscreen td taw. Sila-sila picit sini ramai-ramai ok.



Saya dah semakin bersemangat. Mulai esok nak rajin ber'blogwalking' la. Sila bagi saya semangat Ok.

1 comment:

kimchisu said...

sedang asyik mencari entry tok dibaca..owh sgt terkejut ada muka saya..hahahah
tankiu ek ^^
-scroll bawah then donload font ye..bru comel..ngee ^^-

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers