Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Sunday, December 12, 2010

Mata oh mata dan contest nye!

Bangun pagi-pagi je mata aku rasa semacam je. Memang aku dah perasan dah dari semalam lg mata aku asek berair. So, aku pun belek la muka mata aku kat cermin. Tengok-tengok dekat bahagian dalam mata aku macam yang aku tunjuk dalam gambar ni, ada cam bijik. Gatal giler kot. Tak senang duduk aku. Aku ingat jerawat ke hape. Tapi Cik Sha bdk bilik aku cakap tu mcm nanah sbb kotoran mata. Aku pun tak tau la.. So,  aku pun bukak la Incik lappy kunun-kunun nak google pasal mende tu la. Tengok-tengok terjumpa benda lain..

Ini bukan mata sy yg sebenar. Ihsan m.cik Google je..


Haa.. bila bukak je lappy memang aku buka blog dulu lah. And bila aku tengah mengalami masalah mata camtu kan, bila jumpa je update pasal mata kat dashboard je, aku terus kelik. Tengok-tengok ada contest.. Hadiah dia.. Huii... lumayan u.. Hadiah nye berkenaan spec. Aku dapat tau pasal contest ni dr blog cik Nadia Rahimi yg santek giler tuh. Blog dia ni pun aku jumpak masa blogwalking je. Ok, dalam blog dia tu aku jumpak pulak contest dari Incik Marhaen. Beliau ni seorang optometris kat Vision Care Optometri dan jugak blogger sepenuh masa *ayat ciplak dr blog beliau*. Sebelum tu, ini banner contest beliau...






Blog beliau ni aku rasa tersangatlah berguna untuk orang yg rabun n mempunyai masalah mata macam aku. Coz banyak tips-tips berguna mengenai mata kat situ. Macam yg semua tau la kan.. Mata tu kan aset yang agak penting utk kita semua. Nape aku cakap camtu? Sebab nye kalo nak jatuh cinta kan dari mata turun ke hati. Ha.. kalo mata tak cantek kompom tak jatuh cinta nanti.. Haha. *betul kah?* So, utk mendapatkan mata yang cantik sehat dan bersinar, silalah layari blog Incik Marhaen ni ye. Blog ni sangat berguna sebagai 'hub' utk mencari dan mendapatkan maklumat mengenai Kesihatan Mata dan Penglihatan. 


Selain tu, sapa yg ada masalah mata cam yg aku alami sekarang ni, korang boleh layan blog beliau ni sebab kat situ dia buat servis soal jawab percuma mengenai mata. Iaitu ruangan khas Soal Jawab Kesihatan Mata. Sangat berguna ye kawan-kawan. Soalan kat atas tu soalan yg aku nak tanya kt Incik Marhaen kacak ye.


Sapa nak mata cantek silalah join n layan blog tu ye.. Contest ni sampai 15th December je tau. Bape hari je lagi. Join jangan tak join.. sape yg nak join sila ketuk sekali ye.. Kalau nak tau syarat-syarat untu menge'join' contest ni, sila lah layan blog ni ye.. Sila ketuk link kat bawah ni sekali sahaja ye..



Ok, sekian dari saya, terima kasih. o_0

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers