Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Saturday, November 6, 2010

Thank to Ika

Haa.. tadi lepas tuka tu tambah ni kat belog aku, aku pon usha la beliau dah jadi cemane kn. Then bila aku scroll and scroll sampai ke bwh, sampai la aku kat ruangan follower. Tetiba rasa mcm kene renjatan letrik pulak dah. Tau nape? Sbb follower aku dr sorg tu dh b'tmbh jd 2. Huhu. Bkn teruja apa sgt pun, cuma nye terharu gk la ada org sudi follow aku blk (nmpk sgt ko xpemes. haha..). Ye la.. aku tau la.. tp belog ni pon baru je lg lahir kt dunia ni. Baru 6 hari tau. Kalo baby tu merah2 lagi kn.. Huhu..

Ok.. udah2 merepek ye.. Aku sebenar nye nak cite sket pasal Kak Ika ni. Dia kak ye.. Aku tau pun dr blog dia la. Sbnr nye aku tk kenai sgt pun ngn akak ni. Aku jumpe blog beliau masa dok blogwalking pakai blog aku yg lame dulu tuh. Bila baca punya baca mcm best la pulok kn. So, bila dh buat yg baru ni aku still la follow beliau.

Yg aku tau pasal beliau ni siket je la. Huhu.. Dia asal dr Perak, negeri aku membesar, tp belah mane aku tk ingat. Teman dulu dok kt kuale ye. Huhu. Pahtu dia kije kt Kedah, negeri aku dilahirkan. Ha.. tu yg cambest tuh. Lg akak ni ada Mr. Hero, ada Mr. AGA klo xsalah aku ler.. klo korg nk tau lagi n lagi korg pegi sini ye. Hehe.. gila teruja kau nih.. suke2 hati je nk promote org.. Mahap ye Kak Ika.. Tp janji ---> (trademark Dina) aku ckp.. blog dia best.. ce kome usha sket nnt ek..

Ok, stop pasal tu. Aku nak cite perkembangan umah aku lk. Td lepas borak-borak ngn IS aku tuh, dia cite la sket perkembangan kg aku. Dia mmg dok nolong family aku la sepanjang banjir ni. Sama-sama terperangkap kt situ. Kg aku tu mmg dh jadi padang jarak padang tekukur la kn. Hari ni sume tempat kt kg tu dh surut. So, family aku pun dh balik cuci-cuci apa yg patut. 

Utk mendapatkan maklumat yg lebih jelas aku tepon la Puan Umi. Errmm.. memang sume kene beli baru la kan. Kebanyakan nye hancus dah. Tinggal satu meja yg Tuan Abah tempah dari kwn dia tu je yg elok lg. Yg lain memang kene beli baru la kan.. Cam sedih je dengar. Then Tuan Abah buat keputusan tanak dok lagi kat umah tu. Kitorang akn pindah balik kt umah lame kitorang. Macam teruja je aku dengar. Coz klo dok situ dekat la dengan membe-membe aku and baby-baby terchenta aku. Huhu.

Aku rasa cukup sampai sini ye. Nanti aku cite mende laen lak. Tengah pk cemane nk bg blog ni best tahap dewa-dewi. Nanti korg tengok laaaaa..... (mcm la ko banyak sangat masa sem nih kan...)


No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers