Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Tuesday, April 12, 2011

~ izzlorna.com 1st Special Giveaway ~

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Hari ni ema nak rajinkan diri join GA yg cik lorna kite buat neh. Rasa mcm ni 1st GA yg ema join je.. ye kot.. huhu. ema sebenar nye malas sket nak buat GA nih. tp memandang kan tuan rumah dah ajak.. xkan nak hampakan kan..?

Sape-sape yg rasa nak join jugak boleh kli kat sini pastu baca syarat-syarat penyertaan nye ok. so, kat sini ema nak tag:




7 comments:

MiSzy DiaN said...

gud luck yaa :)

Emma said...

miszy dian; thanks ye.. u nk join pun boleh tau..

Cik Ezy said...

gud luck ye!
=)

Izyan Masri said...

YAN JOIN NI !THANKS TAG YE SI CANTIK,AYU,JELITAWAN :D

AliaJustea said...

terima kasih sebab tag..
:))

Izzlorna said...

haiii sis emma :)
tqvm joined GA Lorna yaa...
best of luck dear!

Emma said...

cik ezy; thanks ye.. :)

izyan; huhuhu.. yan bodek penganjur la.. jgn bodek ema.. :)

alia; kasihmu diterima yee...

izzlorna; welcome sis.. bg ema menang tau.. hehehe

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers