Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Wednesday, December 15, 2010

Attention plisss....

Nak tanya pendapat korang ni? 

Ramai tak yg minat belajar bahasa arab kat sini? 

I'm taking Arabic rite now..

So, aku ingat nak buat satu segmen belajar bahasa arab..

Selain boleh buat aku ingat selalu apa yg aku dah blaja..

Boleh jugak aku tolong sape-sape yg nk kan?

Tapi aku ni tak la pandai sangat..

Tapi kalau setakat nak share ilmu sikit-sikit tu boleh ler..

Amacam?

Sape setuju?

1 comment:

irwanpauzi said...

Ok gak 2...Wan pun minat nak belajar bykk bahasa.. Satu Advantages...Bila nak start nie...

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers