Pages

Leave ur 'jejak' here :)

Monday, November 1, 2010

Story mory

Hye there..actually banyak cite aku nak story nih. Tapi tak banyak masa nak ngarang-ngarang lagi. So, firstly, aku nak cite pasal kenduri kawen kat MPN Hall tu. Ha?? Keduri kat MPN. Macam pelik kn bunyik nye.. OK, meh kite story sket..
Macam ni sebenar nye.. Abg Ruqai, my ex-dorm mate yg kawen. Dia kawen ngan orang Nilai. And aku agak akak tu stay area-area sini je kot. Tu yg buat kt MPN. Tp mcm pelik kn? Huhu.. Ye la, biasa nye warga CFS ni pegi situ utk exam je kan. Atau pun ada program-program je kan. Haa.. tu la..

Masa kitorang sampai tu pengantin baru sampai, and tengah ready-ready nak masuk dewan. Lepas tu kumpulan kompang mula la mengetuk kompang mereka dengan dasat nye. Naik pekak telinga aku tau. Rasa macam ish…boleh bederai isi tangan nih ketuk kompang gitu punya kuat. Masa tu tetiba rasa cam berdebar lak. Sebab nak masuk dewan tu rasa macam nak pegi masuk exam je. Huhuhu. Baying kan la nak masuk exam ade org ketuk-ketuk kompang bagai kat belakang tu. Mau gugur semua yg dah ade dlm kepala untuk jawab exam tu kan? Ok la, cukup la bebel setakat ni. Aku nak tunjuk sket gamba time tu utk santapan korg sume..

haa.. ni la Ruqai..

menunggu turn untuk amek makanan..risau org amek tmpt punye pasal la..

Dia ingat aku nk snap pic pelamin tu..huhu

Dia dh lapar sangat ni..tp sempat posing lagi..

Ni makanan yg aku amek..tp cm nyesal amek nasi siket..sdp jugak la mskn nye..

This is we..


Pencuci mulut..blh tahan la..tp santan byk sgt n kurang manis (byk komen plak..

Pelamin anganku musnah..hehe..snap dari jauh je..tk cantik dlm gamba tp cantik d luar nye..

Door gift yg kitorang dapat..boleh tahan la..


Ok, sampai sini dulu la contengan aku utk hari ni..nnt aku cite mende lain pulak ek..babaii..

p/s: Tiba-tiba jantung berdegup kencang sbb 1 rahsia dh bocor.. :(

No comments:

Bebudak comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KiraKira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers